2018年11月19日星期一

12日買到破產摩洛哥@Day9 Chefchaouen

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
網上評價好嘅早餐,但係我地食到個口同胃都無福消受,實在太乾太硬嘅餅。
 
路過家樂福,我地又要求停車入去買買買,司機好疑惑我地去超市有咩買。
 
唔好食咁飽,再次上路唔會頂住頂住想嘔。我地坐大約4-5小時車就到藍色山城Chefchaouen。沿途我地經過一d唔出名嘅景點,司機都會停低比我地影相、休息、(又)買野。如果唔係入到鄉鎮,摩洛哥好多地都係荒莫,草樹都唔多,所以呢個湖都可以算係景點之一吧!?
 
因為路上講開邊度買靚橄欖油,司機再次好奇我地呢班友仔,佢話橄欖油成個摩洛哥都係嫁啦~行開行埋都搵到靚。就係咁經過一條村,司機就帶我地睇百年橄欖老樹和搾油機。

10月份唔係收成季節,只能睇下未熟橄欖。無得買新鮮搾嘅油。
經過無名小村有是日market,聽日就去第二條村嫁啦!司機搵位泊車都有困難,行咗個圈market都幾大,有好多二手衫褲鞋貨品、薄荷葉、大粒棗子、乾無花果、糧油雜貨等。
 
為咗想睇住呢個藍色山城食早餐而訂呢間Hostel,點知天台裝修緊。
 
 
話咁快時間又過去咗,我地把握最後時間向山上清真寺衝,睇埋日落!事後發現藍色山城嘅霧海日出係好靚,只可惜我地無時間再留......
少咗阿菜隻腳👀👀
黎到呢度,我覺得開始疲倦,無心機影相寫postcard,藍色山城對我嘅震撼度都唔夠大,可能已經睇慣咗。
話說晚餐我地諗住食trip advisor高評分嘅意大利pizza餐廳,點知我地又明顯被歧視。餐廳好多人等位,朋友入去問係咪要預訂,要等幾位等,都得唔到待應任何回應。旁邊等緊位嘅外國人話比我地知,佢地等緊餐廳入面嘅位,我地唔介意坐外邊張炲,而家都可以入座。我地再入餐廳查詢,待應做出一個笑而不言請我出門口手勢。
 
無心插柳食咗間中國菜,真係久違咗嘅麻辣味,仲有酸辣土豆絲。味道好正宗!

沒有留言: