2018年11月5日星期一

12日買到破產摩洛哥@Day3 Marrakesh

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah

咪話每個城市都有一個導遊帶我地行嘅,我地係Riad等左陣都未見有人黎接我地,之後見到個大叔坐咗係度,咪問下佢係咪我地個guide。佢就話係度等"嫁絲",我地咪問,係咪等"翠絲"先岩啊?佢死都話唔係,翠絲唯有搵返個司機幫手。溝通咗一輪,原來"翠絲"嘅阿拉伯文係"嫁絲"😕

庫圖比亞清真寺(Koutoubia Mosque)

開咗個頭唔顺利,為個名執著咗我地好一陣子,我地除咗哈哈哈SO FUNNY都無咩好講。之後我地每問一句野都好似唔L岩咁,問下行咩景點都要掛?唔係只係跟住佢行,又唔出聲講去邊囉!唔問由自何,一問把幾火,佢話你想去邊係你話,唔係按我個行程,真係噢撚囇個咀仔😮😮😮係咪我d poor broken english得罪咗佢 😮😮😮我地比你更知要行乜,咁退返錢比我地自己行囉,唔該!

庫圖比亞清真寺(Koutoubia Mosque)

之後烈日當空下+無野睇嘅空地講庫圖比亞清真寺(Koutoubia Mosque)、皇朝歷史,仲要係咁DO YOU HEAR ME?強烈嘅上歷史堂感覺返咗黎,可以走得未呢?歷史我睇咗Lonely planet介紹嫁啦😪
Bahia Palace(巴西亞皇宮)

我地一開始就講唔睇Saadiens Tombs,想去巴西亞皇宮(Bahia Palace),佢又好似好唔信咁,問咗我地幾次係咪唔去Saadiens Tombs。係啊,真嫁,你自己都話比70 durham只係行10-20分鐘,仲睇咩啫😀
 
Bahia Palace(巴西亞皇宮)

跟住我地話想去The son of Joseph School,佢又同我地爭論點解叫呢個名,你地叫錯名,要叫Ali Ben Youssef Madrasa先岩.....Balbalaba.....咁google map叫呢個名,我地控制唔到,真係成件事so funny!最後9 up完一輪,佢先講間野close咗修繕2-3年,你地唔知嫁咩?唔知係正常吧,你地D野會出告示嫁咩😀
搞搞下,中午先去到Bahia Palace。早上係影相黃金時間,人少太陽溫和。中午影出黎陰影太暗,光又太爆。因為好曬,我地自己影相都要迷起眼。
左邊話係皇帝坐嘅窿; 右邊係妃子住嘅房,有10幾間左右。
摩洛哥好多塘鹅係屋頂起巢,城牆都唔例外,黎到呢個Bab Agnaou,係馬拉喀什19個城門之一,建於12世紀。
進入Bab Agnaou後,local guide話紅色牆係以前猶太人住所,而家都仲有人住緊。
有bloger話呢邊D甜點多蜜蜂即代表用真正蜜糖,越多BEE D人越鐘意。咁多我見到都驚驚,我唔信多BEE BEE多人買,最多人買果間甜品店都無蜜蜂嘅!
每次旅行必買手信 - 烏龜!!梗係唔係買生嫁啦!每去一個國家旅行,我都會搵下有無烏龜嘅擺設送比細佬,今次買咗隻用灰色石頭鑿出黎嘅龜仔。估唔到係北非都幾多烏龜精品,連鍍金鑲嵌水晶嘅擺設都有。
跟住個guide係咁行啊行啊~~途經見到好多賣粉,乜野粉呢?唔知,因為問唔切,佢已經行遠咗。
好多棗WOR!想睇下,點揀先靚?佢又行遠咗。
 
D杯又幾靚WOR,睇下得唔得啊?阿guide又消失係人群中......
排曬隊買嘅小食店,個guide話呢盤係醃嘢,黃色醬下面可以係魚或肉類。
最後頂唔順,唔知佢會帶我地兜去邊,我地好多野都未睇,已經行咗去第二度。翠絲就同佢講,我地自己行得啦,但係佢話司機要會合返我地先,就咁佢帶返我地出Jemaa el-Fna。
會合嘅原因係我地未比訂金司機,比完錢後正式同個guide分別,萬幸!一個唔好嘅guide係好影響我地心情及安排。
下午茶時份,我地先去尋找隱世餐廳,希望仲有飯食。Marrakesh嘅路雖然小巷,睇住google map總算唔難搵,比起Fes嘅縱橫交錯,又有死胡同嘅路顯得簡單。
原本翠絲搵咗間好高評分嘅餐廳做今日午餐之選,可惜星期二休息。無乜頭水之際,係Trip Advisor搵咗間多好評嘅餐廳Riad Bazaar Café試一試。
摩洛哥永恆不變的前菜😂
摩洛哥做事風格比較隨性,我地只係叫咗一份雜錦拼盤,變咗1份價錢比3盤。之後都間鐘遇到呢D送大禮,當下都有D驚驚埋單要收錢,但明明人地話FREE嫁,食咗先算XD
食完下午飯,距離訂咗位食晚餐時間仲有2個鐘,行返Riad又有少少遠。大家仲諗緊要唔要坐馬車時,又怕貴比人劏,求其問岩岩行過我地身邊嘅馬車,還價250 durham成交,而且馬夫好搞笑,又比我地控制D馬仔,令今日行程嘅開心指數提升返唔少。
嘻嘻哈哈坐咗個幾鐘馬車,行咗市區一圏,睇埋日落去食得晚飯啦!
晚餐預訂咗Dar Cherifa,同今朝間餐廳只差一個街角。當我地行咗入窄窄槪橫街,馬上彈咗個青年人出黎,好積極咁帶我地係小巷左穿右插行入Dar Cherifa。佢身邊仲有個青年人一直同佢傾計,初時我覺得係佢嘅朋友,之後諗深一層可能係隔離餐廳請返黎搶客嘅0靚仔。呢邊嘅競爭都幾西利,係香港都幾難見到做野咁積極嘅年青人,我地果時係咪要比貼士呢?
餐廳服務非常好,有熱情招待,有超靚環境,食物更係100分!塔吉窩係暫時食過最好,熱辣辣卜卜聲咁上枱。無論係雞、牛、羊都焗得好軟冧冧。
另外,我地仲叫咗Pastilla,似係薄薄嘅皮包住白汁雞肉,脆卜卜幾好食。仲有個前菜唔記得叫咩名,似春巻包住D羊奶芝士。佢地嘅炸嘢係做得幾出色!
食完飯,老闆好熱情咁邀請我地參觀佢嘅Dar,仲話請我地飲茶,不過我地多謝完佢就趕住返酒店休息,聽日仲有好多景點等住我地😀

沒有留言: