2018年11月16日星期五

12日買到破產摩洛哥@Day7 Merzouga Desert, Azrou, Ifran, Fes

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
晨早6點人地已經係沙丘頂ready,我地仲係個帳篷傻傻下等人黎。等咗都20分鐘,聽到有車聲,我地先識摸黑行上沙丘。

我開咗大約半個鐘左右,經常食咗落沙要教練幫拖。到差唔多時間,教練帶我地到比較高嘅沙丘睇日出,等待期間教練同佢個伙計凍到要生火取暖。
黎到行程中段,我地都無遇到驚險遭遇,平安地渡過每日排得緊密嘅節目。再加少少Luk睇埋金色撒哈拉沙漠日出。
開車返營地後,再次坐半個鐘駱駝返出小鎮。原來坐駱駝係可以坐到屁股痛,手又酸痛😓
望住前面嘅靚仔哦爸背影,全身嘅痛都無咗,遙咗半粒鐘.......返到小鎮。同靚仔分別,我地返去寄存行李嘅酒店刷牙、換咗我條坐駱駝坐到穿窿嘅褲。
酒店預備好嘅早餐都係同之前食過嘅一模一樣,又乾又硬嘅煎餅、橙汁、果醬。我知呢度係沙漠,唔容許揀飲擇食,我地再努力都梗唔落。第一次感受到自己對食咁有抗拒.......摩洛哥嘅食物係有好強魔力😑
翠絲同我都驚死沙漠入邊無啖好食,帶咗4個杯麵同零食入黎,估唔到老闆煮嘅塔吉窩係成個旅程入面嘅好食指甚高。搞到4個杯麵又出返沙漠......而家唔食分分鐘帶返香港。個個誓願咁款坐係度無曬胃口,估唔到杯麵嘅出現勾返起大家食慾。我呢世都記得有人話D杯麵好食到要講粗口😏
無沖涼+唔夠訓,再坐6個鐘車去Fes,咪話唔攰,鬼叫我無AL,要成班friedns陪我玩得咁趕。
我地已經唔追求食飯呢件事,個胃好頂住頂住,其實呢D係咪暈車浪😵😵
飛咗幾耐車,我地就訓咗咁耐,黎到Azrou國家公園睇北非野生獼猴,馬騮?港大把啦!就咁睇無特別,除咗佢無咗條尾。睇資訊先知係非洲大陸撒哈拉沙漠以北地區除咗人類之外,北非獼猴係唯一的靈長類。分布係東亞至西北非嘅獼猴就只有佢地適應及生存落黎。
  
順路經過睇完馬騮,坐多陣車去Ifran,司機話呢度係摩洛哥最有錢嘅人住嘅地方,打做到瑞士咁款,天氣清涼得有D凍,似乎我地真係去咗少女峯腳下。仲有隻唔係垂死嘅獅子像tim!
loo loo loo.....到Fes可以停低啦~真係Ho!My god!同你講唔攰都無人信。司機好細心,幫我地call酒店,叫服務生出黎接我地,要自己搵都有D難度。登記期間,提供好味道Welcome drink and snack,佢地個椰絲酥唔太甜,令少食椰子味食物嘅我都心動,馬上回魂!
 
我地係Fes第一間住嘅酒店係梁彥宗介紹過,由嫁咗過摩洛哥嘅香港女仔個老公開嘅酒店 - Dar Borj
 
服務生係一位俊俏嘅黑人,好投入咁介紹酒店每一個角落,因為地板、天花、木門分分鐘都係14世紀留落黎。有部份門窗係新做,廁所熱水都好足夠,床舖被單係用高級全棉提花布,認真用心設計。
高級床舖被單,唔係肚仔餓已經涼沖訓覺😴
翠絲話係我地間Dar隔離有間好出多嘅cafe clock,食嘅時候都唔知佢間舖咁有歷史背景。
第二朝local guide都有介紹舖頭外牆係歷史悠久嘅水鐘,每一個有水流動嘅窿代表一小時,餐廳老闆以此起名為Cafe clock。

摩洛哥貓多狗少都有原因,捉老鼠捉昆蟲就一定,原來D狗見到揹住貨行嘅騾仔會驚,騾仔比狗仔嚇親撞到人就大件事。當地人覺得狗比較污穢,可能同隨地痾屎尿有關掛,就係咁養貓嘅人比較多啦!貓咪咁大功勞,我地食飯加多雙筷又點話。
Cafe clock出名嘅駱駝肉漢堡,由漂亮嘅媔娜試食!口味係重些少,一個人食食下都有D滯。最後由享利仔KO咗大半個包。享利仔話,今朝騎完佢,今晚就食咗佢,成件事太嘔心,點解要叫駱駝漢堡,唔食埋佢又浪費😭 加油啊!我地陪你一齊食............牛肉漢堡😂

1 則留言:

匿名 說...

等你繼續啊! 加油!