2018年11月15日星期四

12日買到破產摩洛哥@Day6 Dadès Valley, Todra Gorge, Merzouga Desert

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
食完成個旅程最好嘅早餐後,司機順便帶我地上埋山頂,睇下Dadès Gorges河嘅源頭,google map 顯示呢個觀望台叫Vue Panoramique Timzzillite。
山頂上有間好好view嘅酒店
呢條Dadès Gorges瀑布起源於Grand Atlas Mountains,向西南方流動,經過Ouarzazate 河最後流入撒哈拉沙漠邊緣嘅德拉河。Grand Atlas Mountains係摩洛哥向東延伸至阿爾及利亞邊境嘅山脈,最高山峰海拔4,167米,成為天然屏障,阻隔西大西洋濕氣吹入內陸。
途經某小填,司機停低比我地影下相,可以睇到荒漠中嘅綠州,我估綠州入邊嘅河流就係Todra River
又到某個影相點,影影下相媔娜問"呢D喺咩樹?" ;享利仔肯定咁話"呢D係香蕉樹" ;我地唔信,打賭5歐元。司機話呢度大部份都係棕櫚樹😂
去到Todra Gorges司機比我地落去行下短短嘅山谷路影下相。我覺得有D似去咗新疆入南山區會經過嘅山谷。
最高有600米嘅峽谷由石灰石組成,旱季呢度只會有一條小河。
一路黎到食午餐嘅地方都係差唔多嘅景觀,餐廳老闆知道我地係香港人後,話有個香港女仔嫁咗過呢邊。我地都覺得不可思議,呢邊同香港比實在太荒涼,我地講笑咁話個男仔一定好靚仔,迷剉港女過黎定居😁
老闆特別介紹自己嘅麵包係阿媽親手做,佢地嘅摩洛哥湯幾好飲。同様嘅湯去到唔同餐廳,煮法同味道都似乎有好太差別。摩洛哥食材雖然單一化,但係同樣一味菜我地從來無食過相似嘅味道,每個廚師都有好強嘅個人風味。唔似係香港食快餐😏
佢地嘅飯真係不敢恭維,好軟好散嘅口感,無論係邊度都係咁難入口。
比原定計劃遲咗~差唔多近黃昏先到Merzouga,係接近撒哈拉沙漠嘅一個小鎮,大行李寄放係酒店。幫我地包包包完頭,出發囉😂
由呢度坐半個鐘駱駝就到帳篷。我地訂嘅沙漠團係普通帳篷,有廁所但無得沖涼,包早餐及午餐,床舖。拎貴重財物及相機入去就OK,
我坐嘅駱駝可能係女仔,一直用頭摔坐前邊嘅阿菜,向佢示好啊?對我就係微微轉頭"bai"住。到媔娜坐佢時,仲咯咯叫唔肯起身😂
路上司機問過我地玩唔玩沙漠吉普車,話可以幫我地R discrount到40幾歐元一駕車,可以坐2個人。我地考慮咗好耐,因為身上嘅現金唔多,要小心用錢。
遙下遙下,突然好大風沙,吹到入曬眼,連包住相機嘅保鮮紙都吹甩埋。
天氣唔好,影唔到靚靚嘅天色同駱駝影子,人地話撒哈拉嘅沙特別金黃,無太陽嘅幫助有點失色,唯有等聽朝啦。
滑沙板免費隨便玩。係呢個時候帳篷老闆出現啦~即係司機嘅堂弟。問我地玩唔玩沙漠吉普車,開出比司機介紹果間公司較貴嘅價錢,我地有一刻心諗係咪申水?老闆解釋有好多間公司提供沙漠吉普車服務,佢幫我地打聽返黎話係間新開嘅公司,做緊折扣,所以就訂聽日6點15分開車睇日出吶!

是日有靚仔哦爸餸塔吉窩,話說人地玩咗backpack咗半年💓
仲要係韓國個game artist,我都唔執輸梗係借機握下手,話我都做過game artist嫁😁
認完同行、食完餐飯、再傾下影星,話題已到終點站......靚仔哦爸無法用簡單英文溝通,完全靠佢嘅台拳道教練女性朋友翻譯。咁.....你哋唔好阻住我影相啦😬
今晚月亮又大又圓,想要影清晰明顯嘅星河有困難,影星軌都仲可以。係沙漠邊皮嘅光究竟係咪光污染定呢?😗
影星有好多學問,我從來都無深入了解過,今次去完摩洛哥返香港,開始簡單了解一下星體和影星技巧,都認真考慮要升級手上嘅相機。話說之前我都只係用canon350D,今次帶咗canon650D+1022mm鏡,相比同行朋友我嘅稼撐係最舊最low teach,有朋友更驚訝我仲用緊350D?!ummm.....其實我真係有諗過帶350D嫁😁
入夜唔係好凍,但係越夜越大風,吹到人都癲。第二朝要6點15分睇日,我1點左右就訓。阿菜為咗影靚相吹到零晨2點先訓,4點鐘佢又set咗鬧鐘起身影相,5點幾又set 咗鬧鐘起身影日出,其實北非個太陽都幾懶,成7點幾先出黎,嘈到翠絲同我都發皮氣😤😤

沒有留言: