2018年11月8日星期四

12日買到破產摩洛哥@Day5 Kasbah Ait Ben Haddou‌, Dadès Valley

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
趕趕地走一圈摩洛哥,留得最多日係Marrakesh,佢有好多吸引嘅Riad、Dar、高級餐廳,但都有煩人申水嘅商人。如果要買手信,我唔建議係呢邊花費,好多貨品都係黎自中國或其他亞洲地區,可能我地去轉泰國都會買到條平30蚊港幣嘅棉褲。摩洛哥手工藝品又購自Fes。感覺呢個城市嘅性格就係為錢而存在。到止一遊就夠啦。
食咗2日早餐,日日都有蜜蜂搶食,今日試下移入室內,小蜜蜂都跟埋入黎,真係嚇死寶寶!!唯有用個果醬蓋"cup"住佢係入邊慢慢食橙醬。話說摩洛哥D橙果醬係幾好味,話係加咗有苦味嘅橙wor😀
司機話D水晶係假野,唔好買啊~
今日車程應該唔止google map顯示嘅5個半鐘,坐左2個鐘一半路程都未到。山路路況唔好,坐到我地個胃頂住頂住,享利仔忍到落車終於要嘔啦😱
又乾又曬嘅正午,感覺開始接近沙漠邊陲,企15分鐘有感皮膚刺痛。
L'oasis D'or係司機介紹我地去食嘅握手黨餐廳,睇落個門口完全唔似有野食,係google map都有3.6評分,都唔錯咁wor。但~係~呢條村似乎得3間餐廳,佢係最低分嫁😂
睇落隔離枱D野都幾得咁,唔似會中伏。好啦好啦~我地叫D野到啦~今次去旅行,我好保守,叫咗碟串燒雞肉,味道正正常常,就係奇怪D雞肉點解會爽,食到0索0索聲。應該無咩事嘅,爽啫😂飲返杯可樂定一定神,送串燒。
今日唯一景點近在咫尺,正正就係餐廳對面,食飽咗我地個胃仲係飄下飄下,好似坐緊車咁,行下係好嘅安排。係wikipedia睇到柏柏爾文係好得意,Ksar of Ait-Ben-Haddou寫作ⴰⵢⵜⴱⴻⵏⵃⴰⴷⴷⵓ 
同Marrakesh一樣,係 Ait-Ben-Haddou有位地陪,帶我地走訪及介紹呢個仲有4戶人住嘅古城。佢介紹自己係生於呢個古城,但而家已經搬咗出黎住河對面嘅屋,因為古城入邊無水無電生活比較艱難。
Ait-Ben-Haddou建於17世紀左右,佢地嘅屋係用木做橫樑,乾草混合泥土,有時會加動物糞便增加粘貼力。3層樓都係咁做,想知多D可以睇下呢條link: https://whc.unesco.org/en/list/444
local guide動用握手黨能力,帶咗我地入去睇有人住嘅屋,仲上埋天台參觀,行路真係要輕輕力,翠絲係天台跳咗下,天台地面係度震,好似跳多幾下會穿咁😨
向山頂小屋一直行啊行,呢邊賣嘅衫褲比較Marrakesh見到同款嘅平少少,但係我地無時間停落黎。司機梗係同guide溫馨提示咗,呢班喪B好鐘意hea,要快D帶我地行完返黎趕路。
guide都好留意時間,唔帶我地行得太遠,一直帶我地衝上頂峰,影完靚相,快速行返去會合司機,繼續開車趕去Dadès Vallei。
咁趕做乜鬼?司機心中有數,我地呢班喪B又加多咗買玫瑰油景點,都係順路啫,係正大路旁邊,停留咗半個幾鐘左右掛,又買咗成千蚊野。翠絲出招講一講價,叫佢送2盒玫瑰花乾+1枝玫瑰水,原本個sales都唔想送,可能見就收工,收錢個靚女就示意送啦😂
開咗成日車到咗Dadès Vallei,沿路都係酒店,仲以為差唔多到。司機一直深入山浴,由黃昏開到天黑,左彎右彎係咁走一條無盡嘅公路,果刻個心都有少少淆底,我地究竟去咗邊?司機都講笑咁問我地間民宿係邊啊?佢知嫁,嚇下我地咁囉😀佢話我地間民宿係山谷最尾一間屋。聽到都覺得浪漫!仲問我地點解會搵到咁入嘅屋?(因為booking.com搵到又抵又高評分囉!) 
民宿叫Auberge La Fibule Du Dades,地圖顯示位於Aït Idaïr,係正Gorges du Dadès條馬路隔離,果然係山谷最後一間屋。我地驚死無飯食,叫司機唔好走住,問下老闆有無飯供應。個天果然對我地好有愛,民宿老闆煮嘅塔吉窩係成個旅程最好食。係咪天氣乾到爆影響,連碗湯都好飲到不得了。我地坐係天台,開枝白酒,享受完美嘅一餐。係山谷盡頭食呢餐,我真心覺得好舒服,好似係自己屋企咁。晚餐之後仲好有heart咁表演柏柏爾音樂。
佢地嘅早餐都係好岩口味,應該話我係摩洛哥未食過咁好食嘅早餐,帶有少少香草及孜然味嘅煎蛋,唔該encore!酒店早餐都比下去,配有多款果醬、蜜糖、阿甘油等,要黎搽麵包。到我地離開都未搵到一個塔吉窩可以超越老闆水準。由Marrakesh向撒哈拉沙漠出發,Dadès Vallei係必經之路,不妨坐車駛入山谷盡頭住返晚,幫襯下咁有heart嘅年青老闆。

沒有留言: