2018年11月6日星期二

12日買到破產摩洛哥@Day4 Marrakesh, Essaouira

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
今日天氣唔錯有藍天太陽,晨早出發往海邊城市Essaouira。途中好多路障炒牌,司機都不幸食咗牛肉乾。開車大約5個多鐘先到,比我地預計車程耐咗。越近Essaouira,天氣變差咗,陰天仲要落雨tim。
Essaouira邊皮,司機叫我地留意公路邊有無羊企係樹,有就馬上叫佢停車,我地好緊張咁"KAP"住,當見到羊企係樹,大家好齊心咁叫咗出黎😂
去過摩洛哥嘅朋友話,佢話去果時睇唔到羊上樹,話D羊係比人綁住隻腳係樹上曬足一日,以換取遊客影相錢。我返到黎放大張相睇真D係咪比人綁腳,又唔覺wor,但我相信D羊係比人放上去。因為我地每人要比10 durham影相😅
好彩今日係秋季陰天無咁曬,夏天嘅摩洛哥咁熱咁乾,D羊比人綁係樹上曬點頂得住😨
15週大嘅羊BB
呢個地區最出名係Argan oil阿甘油,聽負責人簡單介紹如何取阿甘油。首先曬乾,去果肉,去超硬外殼,磨果仁,壓拃......
阿甘果嘅堅硬外殼
阿甘果嘅果肉及果仁
買完阿甘油,我地去訂咗位嘅Hotel Riad Zahra食我地好期待嘅高級海鮮餐。
細細間精緻嘅餐廳,仲有位暖男待應加2位廚師,就係咁人少少,所以咪等咗成粒鐘先有得食。好彩叫咗枝酒飲下,吹下水,時間好快過。
前菜終於唔係食橄欖啦!有個非常正嘅蕃茄橄欖油麵包,仲有烘底嫁💓
D海鮮真係好食到無心機影相!咁正嘅美食,我地都唔想相機食先,求其影張就食啦!咁細隻嘅蟶子原來先係極品,嫩口鮮甜到無朋友。
八爪魚煮得岩岩好,唔老又唔會太生,非常軟,一咬就斷開。
主角黎啦~朋友話我地食呢隻係藍龍蝦,生活係冰冷太西洋海域。係法國食要100歐元一隻,香港批發Frozen貨都要1700港幣 per kg。食到我地哇哇聲,讚不絕口,大家都想再叫多隻。原本過黎想搵下有無玫瑰龍,點知食到隻仲好食嘅,而且只係300幾蚊。藍龍....多謝你為我呢嘅旅程加上美麗深夜嘅記憶👄
最後一道菜就係旗魚。佢唔係唔好食,不過比藍龍蓋過咗風頭,食落肉質比較結實,但又覺有啲啲咁多。聽司機講係Asilah食呢舊魚係好鬼正。等我地遲D再去證實下。
藍龍現真身XD
食左成粒幾2粒鐘,仲要發現新大陸,花左好多時間買圍巾,搞到無時間行街再食多餐街邊海鮮。同Marrakesh比較Essaouira係好舒服嘅!個人覺得可以留一晚😁👍
呢間甜品店都幾好食,可能我鐘意果仁、杏仁等等。基本上都係用呢D做涵料。
呢邊景點唔多,行到海邊睇下炮台影下相,沿路行到碼頭睇下船同魚檔,都差唔多行曬。
有時間係度hea下係幾舒服,朋友係度睇婆婆畫畫,仲想買返張tim。
city walls
有時間係呢邊慢慢行,我都想買返D手信。呢度唔似Marrakesh咁有壓迫感,某D商品有自己特色,唔係賣一式一樣貨品
貓貓訓到死咗咁😂
Sqala du Port d'Essaouira
司機約咗我地4點幾係停車場等,行一圈得返15分鐘,諗住出黎食多轉平價海鮮,好明顯唔夠時間。除咗講帶住遺憾嘅旅程最令人有回憶,我仲可以講食咗隻咁好味嘅藍龍,都無憾啦!
每個國家總有D動物快車,今次係騾仔😁
諗起由計劃、實行、期待、成行,時間飛逝話咁快已經過咗4日。
嘭嘭聲係入黑前返到Marrakesh,仲有時間我地去再行返轉呢個申水市集。
我地問司機有無食過蝸牛湯,佢竟然話好肉酸唔食。咁.....呢味野係咪厄遊客嫁咋😂
一場黎到乜都要試下,就差在呢碗老火蝸牛湯,真係好咸.....電視介紹話嘅虊材味去咗邊?d肉軟冧冧,又咸,真係唔吸引。螺肉同埋法國蝸牛好食好多。
預訂咗琴日話休息嘅PEPE NERO Haute Cuisine Restaurant,餐廳好靚但服務麻麻,一個呆呆下只識企係度唔知做乜春嘅待應,我地稱佢為7頭,查都未查清楚就話我地無訂枱。等咗差唔多15分鐘,終於有個肥大叔出黎話"佢地有訂枱,咪水池邊果張枱"。umm......意大利人嘅餐廳做野真係咁hea,定係唔想做我地生意,定係咁岩呢個待應咁hea!翠絲話琴晚果間服務實在太好,PPEPE NERO比下去😀
服務差都咁,都仲有好多人食,岩岩黎嘅客仲話唔介意等,我有的是時間。咁.....老實講佢D食物真係無得頂嘅。頭盤先黎個蕃茄凍湯,開一開胃。再開多枝白酒,飲多2杯,大家嘅魂魄終於返入去疲倦嘅身軀,開始有講有笑。
枱上嘅意大利菜式都係香港好常見嘅款式,全部都做得好好味,緩和一下已經唔想再見到塔吉窩嘅我地,只係第四晚咋😆
一定要試下佢地嘅牛,燜煮得非常軟滑。
食完牛肉,回味無窮,忍唔住再點多碟羊試下,羊肉都係好軟滑又無羶味,但我會鐘意碟牛嘅口感同味道。
好食到我手震,只想享受當下,無心機影相,影到CUT咗半隻碗。唔確定係咪cream brulee,又係果位7頭幫我地落錯單嘅嘢😂
檸檬撻真係100分!唔太酸,撻皮又做得香脆。甜品係完美嘅句號,要返酒店卻係一大問題,究竟行20分鐘,定坐的士好呢!?

沒有留言: