2018年11月25日星期日

12日買到破產摩洛哥@Day10-12 Asilah>Casablanca>Hong Kong

日期:13/10/2018-24/10/2018
行程:Casablanca> Marrakesh> Essaouira> Kasbah Ait Ben Haddou‌> Dadès Valley> Merzouga Desert> Todra Gorge> Mosque> Azrou> Ifran> Fes> Chefchaouen> Asilah
 
為咗個天台靚景住咗Dar Sababa,好可惜天台裝修緊比較嗱咋。但係個早餐就一d都唔嗱咋wor!同之前幾日食嘅好唔同,似食緊油炸鬼,仲有煎蛋tim啊!
今日係最後一日坐呢駕咁舒服嘅車,由Chefchaouen去海邊城市Asilah,都要3個幾鐘嫁。
除咗係司機口中得知Asilah呢度d旗魚好食,仲有呢邊好有藝術氣息。


 
安靜、遊客少、又有地中海風情。
我地欠缺一位model
見到呢片北大西洋就知道有海鮮食啦!!為答謝司機嘅辛勞(雖然佢有錢收:3)我地請埋佢一齊食海鮮午餐。
海鮮未黎到,梗係要點返枝摩洛哥白酒,我地由Ifran去 Fes途中曾經過嘅一個產酒區。酒唔係非常好飲,都唔係超平,係伊斯蘭教嘅國家,有酒已經難得。
一大盤海鮮併盤+旗魚+魷魚。旗魚係呢度食感覺比Essaouira果度食好食d,肉質比較實同埋有魚香。係咪無咗龍蝦嘅影響我地終於留意到佢呢?
魷魚新鮮、好食、彈牙,要再翻點嘅美食。係咁食食食食到司機都無眼睇,怕咗我地😂
Asilah返去Casablanca開車大約4個幾鐘,司機話送完我地返機場酒店,佢要連夜趕返最北面嘅Tanja,因為聽朝一早佢要接由直布羅陀坐船過黎嘅客人。聽到都覺辛苦,仲要開5-6個鐘車行回頭路😨😨😨😨
好有當年大家去working holiday嘅感覺,最後一餐自己買餸享利仔煮,超平超低幾十蚊搞掂。airbnb訂間屋好大、有電視、有wifi、有幾間房,仲有好多蚊,咬到我變豬頭😭

BYE BYE摩洛哥!我地坐8點幾機飛返阿布扎比轉機,轉機係一件平平無奇嘅事。但~~發生咗嚇到寶寶都不行了嘅相機+passport遺留事件!!阿菜唔記得拎相機袋,仲有passport係入邊。翠絲多次追問地勤都拎唔到。我地上曬機,好彩因為機場要求delay,係呢最後5分鐘,阿菜終於執返個相機袋+passport,趕得切上飛機。


沒有留言: