2012年5月15日星期二

Day4 沙巴神山之旅

日期:8/9/2011-14/9/2011
行程:香港>亞庇>美人魚島>巴達斯河激流泛舟>京那巴魯國家公園>登神山>香港
交通:Airasia airline



朝早在hostel附近的sunday market行到中午時分,加上開滿檔攤,又熱又焗.剛好有一檔賣羅漢果冰,好清涼呀!我好似發現新大陸一樣,介紹朋友一齊飲,還請教老闆做法.原來只要用羅漢果,肉元加冰糖就完成喇!要冰涼當然加冰或雪凍就ok!返到屋企一定要試做,實在太好飲,又解暑.行市集當然離不開飲飲食食,午飯去了怡豐,位於亞庇市中心加雅街127號.食完香濃喇沙同醒目小老闆娘結帳後,回Borneo搬行李去最一日住的Degalleria hotel寄存.重頭戲喇!下午向神山公園出發!




買了少少手信給朋友.至於美麗的貝殼就没有買,一來貴,二來影響生態,影相留念算了.






車程差不多3個鐘,到神山公園先住一晚,準備明早開始2日1夜登山之旅.由登記處大約步行15分鐘左右,就到只有我們10個人住的旅舍.晚上還可以獨享有火爐的大廳,開杯麵party.



時間尚早,我們食着榴槤雪條周圍閒逛.兩位朋友都買毛公仔作手信,因為我覺得貴了點,所以没有買:p



沒有留言: