2019年3月11日星期一

與神一般的對手遊冰島@Day3 教會山 snaefellsnes & kirkjufell 1 day tour

日期:8/3/2019-17/3/2019
行程:reykjavik>blue lagoon>city walk>1 day tour-horse riding* & golden circle afternoon>1day tour-snaefellsnes & kirkjufell small group tour>3 day tour-mývatn, akureyri & north iceland tour>2 day tour-south coast - ice cave, skaftafell & jokulsarlon ice lagoon>reykjavik
Arctic Adventures Day Tour HKD801.4

對於斯奈山半島,只有一個目的地好想,就係Mt. Kirkjufell 教會山,喺網上又見到有人叫佢做草帽山。唔知點解令我聯想起路飛😆

早餐食返琴日嘅午餐,預備去騎馬食,點知有簡單嘅buffet提供,我地又慳返次早餐錢。
無選擇自駕遊,能去到嘅景點少好多,每日坐幾個鐘車可能只睇到1-2個我地好想睇嘅view。跟tour每個point停留時間由30min至2min左右,真係唔多夠皮😓
大約一個鐘車程由市中心已經到草帽山,估都估唔到,佢只係路邊一個景點,超級易去!
司機帶我地去無幾遠之外嘅小鎮食午餐,話呢度食嘅炸雪魚好味。
係冰島市區外要搵食一D都唔容易,搵到有餐廳都會較貴。所以自備定三文治。另外叫咗炸鱈魚薯條、龍蝦湯。
食飽飽仲有好多時間比我地行一圈呢個小鎮,咁岩見到冰島嘅足球場有一班學生練習,諗起新聞講過佢地2018年爆冷首次踢入世界盃。佢哋嘅隊員都係由各行各業組成,而唔係職業球員。係配套及職餘情況下都可以係6年間由131幾位跳升到22位。我真係好欣想佢地嘅意志&熱血!
斯奈山半島沿途風景都好靚,分分鐘比特登去睇一舊石嘅景點仲靚。
係路況有D欠佳底下坐左成粒鐘,黎睇呢舊石....................咋😅
Djúpalónssandur Black Sand Beach,除咗好大風好大浪,呢度有嘅係1948年3月13日被呢度瘋狂嘅巨浪擊沉嘅嘅英國拖網漁船The Epine GY7嘅殘骸。
藍、白、啡、黑......我已經開始迷失,唔知自己係邊.......我哋開始討論北歐自殺率高嘅問題......係!我有D鬱結😰

沒有留言: