2015年4月22日星期三

點解咁想去南美?

我呢個文肓為左打一個月嘅遊記打得開心過癮又舒服,決定以我嘅母語-廣東話動筆。之後嘅內容含有粗皮不雅、嚴重錯別字或難以理解用語,請多多指教,歡迎直接指出錯誤。
除左之前去絲綢之路時打過一編講促成原因,往後嘅日子都無再講每次旅程嘅成事經過啦!因為真係無乜特別,就係"去囉!去囉!",就開心心咁去完返黎吶!新相識或唔係同我好熟嘅朋友都曾幾何時問"點解你去D咁嘅地方嘅?" "點解你咁想去南美嘅?"
咁就要由long long time ago開始講啦.....
話說當年我仲係18、22嘅時候,南美係邊都唔多知,咪話有咩國家tim啦,連瑪雅文明係乜都up唔出!就係呢個時候,明珠台用3秒都唔知有無嘅廣告套餐幫一套戲賣廣告。就係呢3秒!仲要係只見過呢個廣告出現2次咁大把!呢套戲就成為我渴望去南美洲嘅關鍵-阿波卡獵逃(Apocalypto) 故事其實好簡單,大概講發生係瑪雅文明後古典時期,瘟疫與戰爭不斷的年代,祭師用活人獻祭求神靈保佑講男主角成為戰俘,點樣逃過成為活人祭同救返老婆仔女。呢套戲引起我對瑪雅文化興趣,亦定下咗我嘅世界之旅以古蹟為前進路線。再黎就係一套PIXAR嘅卡通片UP,講位老伯年青時想同老婆一齊去環遊南美,結果儲錢儲到7老80,老婆死埋都未去到,結果童軍肥仔嘅出現,令固執嘅老伯把心一橫做左間汽球屋飛過去。故仔寫得好,公仔又靚,感情位又交代細膩,真係差D睇到喊!而故事背景取材於委內瑞拉嘅平頂山(Mount Roraima),都鈎起我兒時同老豆一齊睇變變變生命力嘅記憶。話說5歲睇佢又係咁嘅㨾,廿幾年之後佢仲係無變嘅白頭阿伯David......喘曬氣係平頂山上介紹獨特嘅物種(豬籠草都係呢度獨有品種),果刻我真心仰慕佢!總總以上無聊因素,加埋阿爸阿媽無心無意嘅栽培下......係囉!就係咁!
而呢次旅程咁快成行,都要多謝一位認識唔係好耐嘅朋友,一直push 啊push.......叫我去啦去啦!出發前有多次想取消行程嘅強烈意念,心諗相機唔夠勁wor,要換又無錢、儲唔夠旅費wor、仔仔要我照顧wor、唔夠時間plan行程wor。實際係我真心恐懼人生大目標達到左,之後又以咩寄託,去邊搵動力呢?!最後,lonely planet都差D比我揭爛,website又bookmark左一堆,行程咁就出世,如期出發如期歸巢,仲以為自己會跳飛機T_T
2015年3月底到南美洲33日,㨂左遊歷秘魯和玻利維亞嘅大景點如下。食住行和手信控制在Hkd15,000。機票直接同America airline買可再平少少,而家用Hkd11,350。整個行程洗費Hkd26,350。

HK>Puerto Maldonado>Tambopata National Reserve>Cusco>Aquas Calientes>Machu Picchu>Sacred Valley>Ollantaytambo>Cusco>Puno>La Paz>Uyuni>copacabana >Arequipa >Nazca>Paracas>Pisco>Lima>HK

2 則留言:

匿名 說...

事情分兩樣個法 :
另某某某人極度擔心之餘 !! …
也是極為欣賞成長的 大牧羊 (^_-)
牧羊人( 活到老學到老啊 )

the happy owl 說...

Mandy!!

妳真的很棒很有勇氣啊,
感動又羨慕,
為妳鼓掌﹗
Keep going :)

Silvia